Rob Reger - Jessica Gruner: Különös Különcségek (Emily the Strange #2)






13 éves. Képes átlátni rajtad, ha úgy tartja kedve. De valószínűbb, hogy inkább négy fekete macskájával kóricál; vagy furcsa gyomkertjét gondozza; vagy csínytevéssel behódolásra készteti a szomszédokat; vagy régóta halott ősöket keres fel egy jégkrémpálcikából és gitárhúrból álló szerkezettel.

Olvasd el, ha mered!




Emily első történetét, az Elveszett emlékeket egyszerűen imádtam, így mikor megláttam, hogy meg fog jelenni a következő rész, azonnal kívánságlistára tettem, és mikor megkaptam, kb. 1 nap alatt el is olvastam. És hasonlóan az előző kötethez, ezt is imádtam. :)

Emily még mindig nagyon különc, nagyon egyedi és izgalmas személyiség, és néhány részletben magamra ismerek, főleg ami a macskákhoz fűződő viszonyát illeti. Nem mondok újat azzal, hogy még mindig imádom az illusztrációkat, életszerű hatásokat, amik nagyon is valósághűvé teszik ezt az egész napló-dolgot.


Számomra egy kicsit nehezen indult be a történet, mert mivel már rég olvastam az előző részt, nem nagyon emlékeztem, mi történt a könyv utolsó lapjain, így például a költözésre sem. No de mindegy, mert egy idő után felvettem a fonalat és a lapok csak úgy repültek. :)

Külön szeretném kiemelni a fordító munkáját, hiszen a fordítás nagyon jó lett. Ritkán találkozok olyan igényes könyvvel, ahol még az író által kitalált szavak is úgy vannak lefordítva, hogy azok a magyar olvasóközönségnek is élvezetesek.

Rob és Jessica még mindig nagyon beteg fantáziával rendelkeznek, Emily fekete humora miatt annyira letehetetlen és élvezhető ez a regény. Várom a folytatást. *-*


★★★★★★★★★★ (10/10)

Kiadó: Fumax
Kiadás éve: 2014
Oldalszám: 270
Eredeti cím: Stranger and Stranger



Rendeld meg a regényt a Fumax Kiadó webshopjában november 30-ig, a vásárlás leütése előtt írd be a feketepentek kuponkódot, és az alap 27% kedvezményen felül +10% kedvezménnyel vásárolhatod meg a könyvet. :) (ez persze minden Fumax Kiadványra igaz, kivéve az előrendelésekre és a limitált Dylan Dog képregényekre)


A bejegyzés a Fumax Kiadó jóvoltából jöhetett létre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése