Cindi Leive - 100 recept, amit minden nőnek ismernie kellene


A férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út


– tartja a régi mondás, s mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a Glamour magazin „Eljegyzési csirke” néven elhíresült receptje, mely már számtalan párt boronált össze. Most megtanulhatod, hogyan főzz éppolyan szenvedéllyel, ahogyan álmaid férfiját hódítod meg, és a könnyen elkészíthető ételeket az élet más területein is használhatod céljaid eléréséhez: bizonyítsd be anyukádnak, hogy képes vagy magadról gondoskodni, és nyűgözd le választottad szüleit!
~
Oké, hol is kezdjem...
A könyv külseje nagyon szép, nagyon csajos, nagyon rózsaszín és ízléses - minden, amit egy Glamour könyvtől várhatunk. Ezzel nincs probléma. A könyv belsejével viszont már annál inkább...

Az első, amin fennakadtam az az, hogy mitől lett ez a könyv New York Times Best Seller? Hát persze, már rájöttem. Attól, hogy ha valamira rányomsz egy nagyon menő címkét, mint Glamour, Gucci, Louis Vuitton, Converse vagy éppen Nike, akkor is el tudod adni, ha egy kalap szar. A másik, amiért ez állítólag egy nagyon sikeres példány (úgy látszik, Magyarországnak annyira nem jött be: a molyon én vagyok az egyetlen, aki olvasta :D): azért, mert ha elhiteted egy nővel, hogy megsüt egy sült csirkét, és másnap már gyűrű csillog az ujján, és a csirke receptjét ebben a könyvben írod le, persze, hogy minden liba rohanni fog a boltba, hogy megvegye. De erről majd később.

Amikor kivettem a könyvtárból, csak a borítóját néztem meg, a fülszövegét nem. Pedig akkor nem vettem volna ki. A fülszövegben ez a mondat kivágta nálam a biztosítékot:

SEMMIKÉPP SE HAGYD KI A KÖVETKEZŐ POFONEGYSZERŰ RECEPTEKET:
Nálam aludt omlett ● Feszülős farmar kagyló ● Pasi sem kell hozzá grillezett steak ● Csináljunk gyereket! tészta ● Felejtsd el azt a munkahelyi bakit Margarita ●Vesztegesd meg a kölyköket brownie

ööö oké, köszi de nem.


☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ (0/10)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése