Autumn Booktag


Alig vártam már az őszt, így örültem neki, mikor megtaláltam ezt a booktaget a Fig and Thistle c. blogon. :) Remélem tetszeni fog! :)

1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?


Azt, hogy az egész nyáron át tartó forróság után kicsit lehűl a levegő, a levelek gyönyörűek, amikor megsárgulnak és lehullanak, újra találkozok a barátaimmal, mivel elkezdődik a suli, és amilyen hülye vagyok, én még suliba járni is szeretek, szóval azt is várom.

2. Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?


Ezt a könyvet tavaly akkor olvastam, mikor még iskolába jártunk és pont ügyeletes voltam, a folyosón elővettem és elment mellettem két srác, akik a suliba járnak és az egyik elkezdi: Nézd már, a Bibliát olvassa! És ezen olyan jól elszórakoztak, úgy látszik, hogy ha valaki könyvet olvas, akkor az csak a Biblia lehet (hozzáteszem, hogy szakmunkásnak tanulók voltak az illetők és a HP újra volt kötve :D)

3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?


4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted?


5. Melyik a kedvenc horror/halloweeni filmed?



A Would you rather? című film. Nagyon nagyon beteg!!


6. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?


Jaj nagyon sok van... de csak hogy kettőt említsek :)

7. Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?

Az Útvesztő


Holtodiglan


A kiválasztott


8. Melyek azok a könyveket, amiket idén ősszel tervezel elolvasni?

Ebből is rengeteg van...
James Dashner - Tűzpróba
Justin Cronin - A tizenkettek
Rick Yancey - Az ötödik hullám
J. Kenner - Kínzó vágy
Cecelia Ahern - A szerelem kézikönyve
John Green - Katherine a köbön
Andy Weir - A marsi
A. O. Esther - Kristályfény
Rainbow Rowell - Eleanor és Park
...

9. Kiket tagelsz be? :)

Hédi, Attila, Anitiger, Bookxa És persze ha valakinek van kedve megcsinálni, akkor csak nyugodtan. :)

1 megjegyzés:

  1. Ez a tag nagyon tetszik, én viszem :D bár kicsit nehéz lesz, mert a horror nem az én műfajom.

    VálaszTörlés