MINIKRITIKA | Jeff Kinney: Egy ​ropi filmes naplója (Egy ropi naplója)

Ropi a moziban? Kötelező! 
Szereted a filmeket, de nem tudod, hogyan készülnek? Ne aggódj, nem vagy egyedül!. A szerző-illusztrátor Jeff Kinney sem tudta, de amikor sikersorozatát, az Egy ropi naplóját elkezdték élőszereplős filmmé formálni, megtanulta, hogyan is készül egy könyvből mozifilm. Sok képpel, forgatókönyv-részlettel, storyboard-vázlatokkal, jelmeztervekkel és új Jeff Kinney rajzokkal, az Egy ropi filmes naplója a tökéletes kiegészítő kötet kedvenc sorozatodhoz. 
Pillants be Jeff Kinney-vel a kulisszák mögé!



Nemrég befejeztem az egész Ropi-sorozat elolvasását, és abszolút a szívembe zártam Greget és családját, barátait. Ez a könyv abszolút random került az utamba, a gyerekkönyvtár ajánló polcán nézett velem farkasszemet, így azonnal lekaptam a polcról, mert ezt olvasnom kell.

Én csak a negyedik filmet láttam.. :D Ami vicces, de pont ezt adták a moziban, mikor a sorozatot olvastam. Ettől függetlenül nagyon érdekesnek találtam az egész könyvet, oda voltam érte teljesen. Egyrészt azért, mert izgalmas volt olvasni, hogyan jutott el Jeff Kinney vázlatfüzetéből a könyvekbe, majd a mozikba Greg Heffley, másrészt pedig azért, mert olyan szinten beleláthattunk egy filmforgatás folyamatába, hogy csak tátottam a számat rendesen. Egy gyereknek ez rendkívül izgalmas lehet, na de a felnőtteknek is, hiszen nem mindenki van tisztában a kulisszatitkokkal, amik egy forgatást öveznek, a díszletektől kezdve a statisztákon át a próbafelvételekig, vágásig, forgatási ebédekig, addig, hogy milyen egy 3 éves "színésszel" dolgozni, és még sorolhatnám. Imádtam. :))

★★★★★★★★★★  (10/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése