Hogyan olvasom book tag

Képtalálat a következőre: „how i read”

Hogyan találsz rá új olvasnivalóra?

Egyrészt a friss megjelenések közt, másrészt Goodreadsen és molyon, harmadrészt pedig más emberek értékelései alapján.

Hogyan szeretted meg az olvasást?

Egyszer csak kíváncsi lettem a Szürke ötven árnyalata miért olyan menő, így elolvastam, és onnan nem volt megállás.

Hogyan változott meg az ízlésed a könyvek iránt, ahogy egyre idősebb lettél?

Régen nem szerettem olvasni, így erre nem tudok jó választ adni. 3-4 éve olvasok, de azóta nem változtam sokat.

Milyen gyakran vásárolsz könyveket?

Ritkán, nagyon ritkán. Csak születésnap, karácsony, névnap, és nagyon kihagyhatatlan akciók alkalmával.

Hogyan lettél Bookblogger?

Rátaláltam egy könyvesblogra, ahol társszerkesztőket kerestek, jelentkeztem. És hát így. :)

Hogyan reagálsz, ha nem tetszett egy regény befejezése?

Csalódott vagyok.

Milyen gyakran leszel annyira kíváncsi, hogy előrelapozol a könyvekben, hogy megtudd, mi fog történni?

Sokszor ott a kísértés, de csak akkor szoktam ilyet tenni, ha tudom, hogy amúgy a könyvet nem fogom végigolvasni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése