MINIKRITIKA | Vicckönyvek zanza értékelés

   
 

Amazonon találtam néhány, ingyenes vicckönyvet, amikről kiterjedt értékelést nem igazán tudnék írni, egy mondattal pedig nem szívesen szúrnám ki az olvasók szemét (bár volt már rá példa a minikritika rovaton belül), ezért gondoltam, egy bejegyzésben értékelném ezeket a könyveket.

101 DIRTY JOKES
Értékelésem: Vannak benne vicces, és kevésbé vicces viccek (:D), a legtöbbjük már lerágott csont, ami ezerszer szembejön a Facebookon és a 9GAG-en.
★★★★★★★☆☆☆ (7/10)

101 FUNNY HALLOWEEN JOKES!
Értékelésem: Szerintem ezeknek a vicceknek a nagy része egyáltalán nem vicces, sőt, nagyon erőltetett.
★★★★☆☆☆☆☆☆ (4/10)

BEST JOKES 2014
Értékelésem: Tele van közhelyes, agyonismételt viccekkel, de azért akad benne egy-két jó poén is.
★★★☆☆☆☆☆☆☆ (3/10)

101 BEST YO MAMA JOKES
Értékelésem: Eléggé gusztustalannak tartom ezt a vicckategóriát, de azért van egy-két olyan poén benne, aminél nevettem, ha akartam, ha nem.
★★★☆☆☆☆☆☆☆ (3/10)

MIKE SHANY: COLLECTION OF AMAZING JOKES
Értékelésem: Végre egy vicckönyv, ami tetszett.
★★★★★★★★★★ (10/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése