Showcase Sunday #34

Tudom, hogy vasárnap kellett volna megjelennie ennek a bejegyzésnek, de nem tudtam eldönteni, mi legyen vele, sajnálom. Szóval a lényeg, hogy gondolom mindenki tudja, most hétvégén volt a Könyvfesztivál, és ott vettem néhány könyvet. De nem tudtam eldönteni, hogy a Showcase Sunday-ben csak bemutassam a könyvfesztes beszerzéseket vagy pedig írjak teljes élménybeszámolót. Így most csak megmutatom a beszerzéseket, aztán majd eldöntöm, hogy írjak-e beszámolót a pesti utamról. Feleslegesen nem fogom fárasztani magam, ha senkit nem érdekel, egyrészt mert elég hosszúra sikeredne, másrészt meg túl intim, túl személyes élmény volt ahhoz, hogy elmeséljek mindent, ha tudom, hogy senki nem olvassa. :)



Vettem (Könyvfesztivál)

Csak 830 forint volt :)

Ez meg csak 400, de nem ezzel a borítóval. ^^

Ezt a bátyámmal apának vettük a szülinapjára.

Ez meg muszáj volt, mert csak 2000-be került.


Cseréltem




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése