Monika Sinner: Kutyakiképzés klikkerrel


Megtudhatja: 
– hogyan nevelheti játékosan és jókedvűen ezzel a segédeszközzel a kutyát, – lépésről lépésre elsajátíthatja az alapkiképzés és a mindennapok során hasznos feladatokat.
Monika Sinner sok éve képez ki kutyákat klikkerrel.


Kicsit lemaradva érzem magam a kutyakiképzés témával, mert valahogy nálunk ez sosem jött elő a kutyáimmal. Menhelyi mentorként viszont új dolgokat tanul az ember, igyekszik fejlődni, és igyekszik a mentoráltját a legjobb módon fejleszteni. Így ismerkedtem meg a klikkerrel, és így került a kezembe ez a könyv is. Nagyon hasznos információkat tartalmaz, kezdőként is abszolút érthető, és a klikkerezés alapjain kívül sok új dolgot tanultam belőle a kutyák motiválásáról. Két "alannyal" kezdtem klikkerezni, az eddigi eredmények:

- Diva, 9 éves Bichon, saját kutyám: nem túl eredményes, nehezen motiválható mert el van kényeztetve, meg válogatós is szörnyen, ezért nehéz olyan motivációt találni, ami érdekelné.

- Bendi, 8 éves keverék, menhelyes szerelmem és mentoráltam: már az első tréning nagyon eredményes volt, jól motiválható mivel heti egyszeri foglalkozásunk alkalmával kap jutalomfalatot. Még csak a kondicionálásnál járunk, de abszolút érdekli a klikker és mivel eddig a jutalmazás üléssel volt összekapcsolva, klikkre azonnal ülésbe vágja magát. :) Vele mindenképpen folytatom a tréninget, hiszen alapból miatta kezdtem el megtanulni, hogy az apró viselkedés- és engedelmességproblémákat leküzdjük. :)

Szóval mindenkinek ajánlom ezt a könyvet, aki szeretné kipróbálni a klikkerezést, nagyon jó kis könyv, kezdőknek is.

★★★★★★★★★★ (10/10)